Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ken uzelf

  • witte kraai

    Ik weet dat ooit worden mijn berichten gelezen. Ik heb heel veel op internet over vrijmetselarij gevonden. Ik weet niet waarom maar het trekt mij aan.Ik maak zelf schilderijen, het komt uit mijn ziel wat ik schilder. Ik heb respect voor alle geloven, ik lees ook over andere religies, maar ik probeer afstand houden. Heel veel dingen bevallen mij niet in andere religies, maar ik zoek positieve dingen. En ik stel voor mij zelf een vraag, als wil ik ooit een vrijmetselaar worden heb ik het echt nodig. Elk mens is uniek, en wat gebeurd als mens wordt vrijmetselaar. Volgens mij komt mens in de kooi en die kooi gaan gelijk dicht. Misschien zit fout in mijn gedachten.

    “Ken Uzelf”- gouden woorden.

    Maar hoor ik heel vaak - “Jij ”(Hij, Zij..)moet zelf weten.Misschien zijn het ook gouden woorden, weet ik niet. Maar wat gebeurd met een mens als op een gegeven moment denkt ie dat heeft verkeerde weg genomen. Ik heb ook heel veel negatieve dingen over vrijmetselarij gelezenen, maar dat kan mij niet beinvloeden. Ik wou heel graag kennis met vrijmetselarij maken, maar helaas in de buurt waar woon ik heb ik geen loges gevonden. En volgens mij zijn loges niet echt actief. Elke loge is uniek, begrijp ik ook. Maar ik wil niet zo maar komen in dichtbijste loge en lid worden, bestaat een kans dat bevalt mij niet, andere loges ver te ver, en ik heb geen auto, en als praktisch na te denken wordt het heel moeilijk voor mij.

    Ik probeer een tijdje met jullie contact via prikbord vinden, maar ik zie dat het wordt helemaal niks.

    Ik klop in jullie deur maar wordt niet geopend.Dan doe ik mijn zoektocht in eentje, misschien is het helemaal niet verkeerd.

    Ik wens Jullie heel veel sucsess in alles.

    Groetjes, Lana

  • Regen

    Beste,

    Bij elke website van eender welke loge staat hoe je in contact met hen kan treden.

    Groeten