Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

33e graad of hoger

  • sharmala

    Aan de 33e graad vrijmetselaren op dit prikbord wilde ik vragen wat het lid zijn van de vrijmetselarij voor jullie in het dagelijks leven betekend/inhoud. Bovendien wil ik graag weten wat jullie vinden van de link die vaak wordt gelegd tussen vrijmetselarij, het occultisme en met name complottheorieén. Wat zijn jullie iedeén hierover?

  • dwartel

    Nou mensen je zie maar ze zwijgen als het graf.

    Deze mensen zijn ECHT in dienst van satan deze mensen vereren niet God de schepper maar god de vernietiger.

    Zie onder andere xandernieuws.punt.nl

    JEZUS leeft echt en is naar de wereld gekomen om het goed temaken tussen U en God geloof en wordt gered!!!!

    De vrijmetselaars staan in dienst van satan en vereren ook de satan.

    Zij willen heersen over de hele aarde maar.

    Vraag God de schepper of hij jou wil openbaren de WAARHEID.

    Lees de bijbel met een open hart en wil luisteren naar God.

    Wat hun doen is het zelfde als wat satan tegen eva zij wij kunnen god zelf worden.

    God zegen

  • Peter Kooistra

    Door Vrijmetselaars aanhangers van Satan te noemen beledig je ze zeer zéér diep!

    Ik heb zelf enige studie verricht naar de Vrijmetselaar verricht en kan je vertellen dat Vrijmetselaars mannen zijn die met de gedachtegang en morele aspecten die zij opdoen bij de Vrijmetselarij zich beter in de maatschappij proberen te vormen. Ze werken aan een symbolische tempel. De Vrijmetselaars is een groep verlichte mannen en zeker geen duivelaanbidders!

  • Alex Jones

    Ik zou zeggen verricht je eigen studie naar vrijmetselarij. Vrijmetselaars zijn aanbidders van Lucifer. Op internet kan je tegenwoordig de ware aard van vrijmetselaars zeer uitgebreid terugvinden. De lagere graads vrijmetselaars worden GEBRUIKT en voorgelogen door de hogere graads (de 33e graad=hoogste). Deze hoogste graad wordt weer GEBRUIKT door de illuminati (zie ook bilderbergconferenties).

    voor meer info http://video.google.com/videoplay?docid=2087980834067435162#

    Iedereen moet wakker worden !!