Ik zie dat dit prikbord niet erg actief is maar ik wilde hier toch mijn oproepje plaatsen, in de hoop dat het dan toch door velen van jullie wordt gezien. Het gaat hierom; ik wil graag een aantal mensen uitnodigen om thema-bijeenkomsten te organiseren bij mij thuis(ik woon in Amsterdam), en mogelijk ook bij een ander. Hiermee bedoel ik dat er een maandelijkse bijeenkomst plaatsvindt die wordt voorbereid door telkens een ander lid van de groep en waarbij de rest van de groep zijn ideeén hierover kenbaar maakt en op een aangename manier in discussie gaat. Thema's kunnen bijvoorbeeld gezocht worden op het terein van levensbeschouwing, grenswetenschap, filosofie, spiritualiteit en wijsheid. Maar bijvoorbeeld niet over politiek of religie. Toegankelijke discussies maar wel met serieuze ondertoon en gevoerd door deelnemers met genoeg levenservaring. Het voornaamste doel hierbij is samen de wijsheid op een hoger niveau brengen. Mochten jullie hierin interesse hebben dan hoor ik dat graag. Mijn email voor reacties is; basantijan14@live.nl.