Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Open loge regio 't Gooi/Amsterdam?

  • Obie

    Beste Vrijmetselaars,

    Door het lezen van diverse boeken van Dan Brown, waarin hij melding maakt van Vrijmetselarij, alsmede mijn herinnering dat mijn opa vroeger een boek had over vrijmetselarij, ben ik zeer geinteresseerd geraakt in dit onderwerp. Graag zou ik eens met iemand daar over willen praten teneinde meer informatie te verkrijgen, danwel een open loge te mogen bezoeken. Zelf ben ik reeds langere tijd bezig met levensbeschouwelijke zaken en merk dat ik daardoor “toevallige” ontmoetingen heb met mensen, terwijl die ontmoetingen achteraf minder toevallig lijken zijn. Alvast bedankt voor uw mogelijke reactie.

    Vriendelijke groet,

    Obie.

  • evert van der schouw

    Begin volgend jaar is er een zgn open loge in Loge de gooische broederschap in Hilversum.Op de website www.vrijmetselarij.net/GB/ is er al wat info te vinden.

    Stuur een mailtje naar mij,dan waarschuw ik wel wanneer die open avond is.

    Evert van der Schouw,secr. GB

  • peter

    Als je Dan Brown`s de davinci code hebt gelezen, dan is het verstandig om ook de leugens uit de davinci code te onderzoeken.

    Want heelveel klopt er niet van.

    gr mpm