Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

friese staartklok

  • Mariette

    Mijn ouders waren destijds lid van de Vrijmetselarij. Ze zijn nu beiden overleden. Ik heb al een tijdje hun friese staartklok (hangend) in huis met in de staart de vrijmetselaarsemblemen. Ik zou de klok graag kwijt willen. Heeft er iemand interesse??

  • Hans Reijnhout

    Hallo Mariette, kan je mij eens vertellen wat je voor deze klok wilt hebben. Ik ben best wel geinteresseerd, maar wil wel graag weten wat ik er aan kwijt ben. Heb je ook een foto van de klok?

    Groet,

    Hans Reijnhout.

  • Gretha

    l.s.ik heb belangstelling in de friese klok.ik hoor je reactie graag. groet van Gretha.

  • Jack J.Th. Desmet

    Dag Mariette,

    Zie nu pas jouw advertentie.

    De kans is aanzienlijk dat ik te laat ben, maar dealniettemin toch een blijk van interesse.

    Indien klok nog niet is verkocht verzoek ik je mij jouw prijs te laten weten.

    Een foto van de klok is zeer welkom.

    In afwachting van jouw bericht.

    Met hartelijke groet.

    Jack J.Th. Desmet

  • klok

    is de klok al verkocht

  • ineke

    Hallo, is de klok nog beschikbaar ?

  • Jack J.Th. Desmet

    Dag Marriet,

    Reeds eerder (02/08/2010) deed ik je een e-mail toekomen waarin ik probeerde informatie te verkrijgen omtrent de destijds door jou aangeboden Friese staartklok.

    Wellicht dat je deze al lang niet meer in bezit heb, alhoewel ik toch nog een poging waag.

    Heb je deze nog in bezit en zo ja, kun je mij hiervan een afbeelding sturen? Wat zijn de kosten voor deze klok?

    Ook wil ik bij jou komen kijken, maar dan hoop ik jouw adres, e.d. te mogen ontvangen.

    Graag verneem ik van je.

    Met hartelijke groet,

    Jack J.Th. Desmet