Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Strafblad?

  • Co

    Hallo ik ben Co,

    in een korte tijd ben ik een heel ander persoon geworden, ik heb in die tijd mijn doel gezocht en ik ben overal terecht gekomen, van de moslims tot de christenen en wat daar tussen zit.

    Ik heb veel gezien en meegemaakt, en wist toen dat ik dat niet zocht, ik ga altijd op mijn gevoel af, en meestal (eigenlijk altijd) heb ik ook gelijk, de Vrijmetselarij komt ook altijd op mijn pad, waar ik ook ga of sta, altijd kom ik de vrijmetselarij tegen en het voelt heel goed aan.

    Om een lang verhaal kort te maken ik voel mij aangetroken tot de vrijmetselarij, maar ik heb een strafblad, en wil graag contact met een vrijmetselaar die mij kan helpen.

    Alvast heel erg bedankt, Co

  • s.hanff

    he, co.

    wat je ook hebt uitgehaald,, je zoekt iets.

    opmerkelijk dat je je voelt aangetrokken tot de vrijmetselarij, toch een instituut dat bijzonder formeel, stijlvol en traditioneel is.

    inhoudelijk zoeken zij naar “waarheid” en zelfkennis.

    als je dat zoekt ben je “gelijkgestemd”, de belangrijkste voorwaarde voor de groep of loge.

    het vinden van de voorzitter of secretaris van je plaatselijke loge is de volgende stap. soms moeilijk, maar als de de krant of gemeetegids in de peiling houd, vindt je de telefoonnummers wel.

    eerlijkheid en oprechtheid zijn de belangrijkste zaken bij een eerste gesprek met de loge-vertegenwoordiger, hij zal een zo geschikt mogelijk persoon uit de loge uitzoeken om je te begeleiden.

    houd rekening met het feit dat het mensen blijven, in die zin,,, dat als je moorden en of andere zeer erge dingen hebt uitgehaald,, ook veel vrijmetselaars je zullen mijden, en ze je niet als lid van de loge zullen toe laten.

    hoe dan ook, als je oprecht bent en echt “je zelf zoekt” vindt je je weg en de juiste mensen, of het nu in de vrijmetselaarij is of in een andere stroming.

    sterkte,,,

    groeten, Sjon.