Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pim Fortuin

  • Diana

    Wat vinden vrijmetselaren van de visie van Pim Fortuin?

  • Patrick

    Hallo allemaal,

    Ik vind dat er nu eindelijk eens iemand opstaat in de persoon van Pim Fortuyn die zegt wat hij denkt, terwijl 2/3 van nederland er ook zo over denkt! Ik hoop dat pim in de landelijke politiek een grote rol van betekenis gaat spelen!

    patrick

  • Nico

    Wat vindt de vrijmetselaar van P.F. is een beetje vreemde vraag, omdat iedere vrijmetselaar zijn eigen idee hierover kan hebben, er zitten bij ons in de Loge mensen van allerlei religies en culturen, en denken allemaal het zijne van.

    Er wordt trouwens in de Loge zelden of nooit over politiek gesproken…

    Nico

  • frans v.

    hoi nico,

    ik heb begrepen dat religie en zoals jij schrijft politiek bij de vrijmetselaars geen onderwerpen zijn, maar wat zijn dan wel jullie onderwerpen ?

    frans

  • Nico

    De onderwerpen zij de kunst van het leven te beoefenen.

    D.w.z. iedere vrijmetselaar draagt zijn steentje bij door middel van bouwstukken (lezingen) om de mens beter te begrijpen en te steunen.

  • Nico

    De onderwerpen zij de kunst van het leven te beoefenen.

    D.w.z. iedere vrijmetselaar draagt zijn steentje bij door middel van bouwstukken (lezingen) om de mens beter te begrijpen en te steunen.