Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Over welk netwerk beschikt de VM?

  • SMS (Save My Soul)

    Kan iemand mij vertellen hoe de VM elkander waarschuwingen geeft en hoe zij informatie uitwisselt over -voor de VM- bedreigende situaties? Hoe krijgen jullie het bijv. voor elkaar om telefoons af te tappen e.d.? Is er een ‘zwarte lijst’ van profanen?

  • Guy Bottu

    Bij mij in de buurt is er een erg goed aangeschreven psychiatrische kliniek waar psychosen echt behandeld worden.

    Groetjes van een “normale” vrijmstselaar.

    Guy

  • patrick

    hallo Guy Bottu,

    In navolging van het gestelde onderwerp wil ik graag het volgende hierover kwijt.

    Welke informatiebron heeft SMS ter beschikking om zo over vm te kunnen en mogen praten. Blijkbaar heeft SMS onjuiste ideeen over het gestelde thema! Echter om hem/haar gelijk door te verwijzen naar een kliniek lijkt mij niet de juiste manier om een gepaste reactie te geven. Dit geeft mijns inziens SMS alleen maar stof tot nadenken over een nog negatievere gedachtengang of VM.

    Als ik dan zo vrij mag zijn om een directe reactie te geven op SMS is dat het volgende:

    Beste SMS blijkbaar bent u door verkeerde bronnen ingelicht waardoor u een verkeerd beeld heeft gekregen van onze doelstellingen. Mocht u willen weten wat ons daadwerkelijk bezighoudt wil ik u graag verwijzen naar de vele internetsites en boeken die zijn geschreven over de VM. Mocht u aan de hand daarvan nog vragen hebben bent u altijd vrij omdat via dit medium te vragen.

    vriendelijke groet,

    patrick

  • SMS (Save My Soul)

    Fantasie? Laat ik maar hopen dat men mij het boek nooit dwingt te openen. Dankzij hun huidige acties zou de realiteit weleens een fantasie kunnen worden.

  • Palenlader

    Allen zijn vrijmetselaren;

    Mat Herben , Wim Duisenberg , Cor Boonstra , Johan Cruijff ,Henk

    Vonhoff , dat pedante mannetje.

    Come join the club , dan krijg je ook wat in de melk te brokkelen !

  • David

    Beste SMS, ik denk dat u in de overtuiging leeft dat VM'ers geen verkeersboetes hoeven te betalen.

    Helaas moet ik u teleurstellen;

    ook ik moet mijn boete voor te hard rijden gewoon betalen!

    als VM'ers boven de wet (nederlands of internationaal recht) zouden staan, tja….

    be real; no man is an island;

    Indien u lid bent van welke vereniging dan ook, zult u ook uw dakkapel laten verbouwen bij een mede lid die u kent uit de voetbalclub die een aannemer is.

    vriendelijke groet