Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jammer....

  • Nicky

    Een kleine twee weken geleden heb ik op dit prikbord een serieuze vraag gesteld. Jammer dat niemand daarop heeft gereageerd, te meer omdat deze pagina wel volgeschreven wordt met compleet irrelevante dingen. Jammer ook dat, als er tenminste echte vrijmetselaars op deze pagina zitten, er van hen uit ook geen enkele poging wordt gedaan mensen te informeren die oprecht geinteresseerd zijn.

  • Palenlader

    Hoi NIcky.

    Een prikbord over VM is net als de VM zelve : veel oeverloos gezwam.

    ( Maar wel leuk )

    Mij interesseert de beldvorming over de vrijmetselarij totaal niet.

    Moeten we als Broeder nu ook al rekening gaan houden wat anderen

    van ons vinden ? Dat moeten we in het profane leven al genoeg.

    Veel succes met je “wetenschappelijk ” onderzoek . Moet je daar later

    je brood mee verdienen ? En doe tezijnertijd nog eens een keer kond

    van je bevindingen , dan kan de commissie Voorlichting er nog een keer

    wat zieltjes meewinnen.

    Siemon Steekas ( alias Palenlader)

  • Jannemieke

    En dan te bedenken dat de VM altijd bereid is informatie te geven. staat tenminste in de meeste boeken erover.

  • helios

    Je schrijft: een wetenschappelijk onderzoek (beeldvorming) rondom..ja, rondom is rondom, dus niet van binnenuit. Verder heb je zelf al meteen je eerste beeldvorming gemaakt, dacht ik zo, alles is ‘compleet irrelevant’. Klaar wetenschappelijke studie ?!

  • Nicky

    erg kortzichtig geklets allemaal.

    jullie weten niet wat, in welke context, theoretische inbedding of wat dan ook.

    ik ben oprecht geinteresseerd, en dat er er ‘de ballen vestand van heb’ is de reden dat een onderzoek mij aanspreekt.

    ik denk dat ik mijn informatie maar ergens anders vandaan ga halen, geloof niet dat deze webpagina van enig niveau is.

    Jannemieke en Tommy, bedankt voor jullie tips