Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

info vm

• charlotte

Beste allemaal,

Mijn vriend is geinteresseerd in vrijmetselaarij, ik heb geen idee wat het inhoudt. Hij kan mij geen duidelijk beeld geven. Kan iemand het mij uitleggen.

Bij voorbaat dank!

• helios

Kijk op vrijmetselaar. pagina.nl , daar kun je heel veel vinden. Gewoon hier bovenaan deze pagina aanklikken.

• D. Baron

Kijk eens in de Bieb!, zijn vast wel wat boekjes te vinden;

• Jochem Joachim

Tja, de bieb. De good old bieb of het internet?

Goede groet,

Jochem Joachim

• Baron

Een boek geeft een betere dosering van info; op internet staat heel veel nuttigs, maar (zoals je in deze discussie pagina kan lezen) ook veel persoonlijk getinte interpretaties van ervaringen.

aanrader: “hart van de loge” van van Brabant

• j.de Rooij

ik weet niet waar je woont. als je me dit aangeeft, dan kan ik een bestuurslid van een loge vragen met jullie contact op te nemen. dan hoor je wat meer, en meer persoonlijk, dan wat je uit boekjes etc. leest. overigens is ook die informatie van belang.

ik hoor wel wat jullie willen. denk er om, dat de vrijmetselarij in zekere zin als eis stlet, dat de partner met de keus van de candidaat v.m accoord gaat. anders gaat het niet door.

groten.

jac.