hallo
mijn goede vriend leeft in de oprechte veronderstelling dat de vrijmetselaars een complot hebben om de wereldbevolking terug te brengen naar 500.000 mensen.
ik heb laatste dagen wat onderzoek gedaan omdat ik het een intressante theorie vindt.
er zijn veel sites voor- en tegende VM
eigenlijk vind ik dat je met alle informatie die er is, elk vaag verzinsel aannemelijk kan maken als je maar inventief genoeg bent om voorbeelden te zoeken en verdraaien naar je wil….
mensen als jomanda en david icke verdienen hun brood met sciencefiction verhalen, complot theorieen….. tja
ik geloof niet dat de toekomst in handen ligt van een klein groepje personen (de illuminatie) en dat ze alle banken in handen hebben en geld drukken waardoor ze alle macht hebben zonder dat iemand het merkt
-
maar mijn goede vriend gelooft het dus wel
en haalt zijn bronnen aan-
vaak toch mij dubieus aandoende sites -
toch lijkt het bijna wel of er ergens een bron van waarheid misschien in zit
het fascineert me wel
en ik vind het eigenlijk maar griezelig dat de VM zo geheimzinnig doet
zouden wij het toestaan als er in islamitische kerken zo geheizinnig gedaan werdt ?
-
is er werkelijk hooggeplaatste personen betrokken bij dutroux affaire -child-sacrifice in belgie - de rituelen
blah - eigenlijk wil ik me er niet mee bezig houden, ik heb geen enkel geloof behalve misschien wetenschap en kunst,
ik heb uiteindelijk toch vertrouwn in de rechtsstaat en de democratie, mocht een secte - of geloof uit de hand lopen en mensen benadeelt of haat uitdraagt, dan stemmen we toch op een politieke partij die maatregelen oplegt ?
mijn goede vriend noemt mij - ignorant - onwetend, - schouders ophalend, ontkenningsfase
de vrijemetselaren voeren de profetieen van johannus uit, we zullen allemaal sterven als slaven van satan, dankzij dat ‘gezellige’ mannenclubje satanaanbidders vrijmetselaren-
ik zou toch vrijemetselaren willen aanmoedigen hun geloof van het mystieke karakter te ontdoen en hun evt. verborgen agenda op tafel te leggen- openbaar uw geheimen-
we zijn hier samen op de aarde en iedereen mag meedenken hoe de samenleving in te richten, laten we geen geheimen voor elkaar hebben
VM heeft soms de schijn tegen zich
er zijn duidelijk mensen die VM vrezen
-
het laat me ook niet met rust