Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niet te geloven!!!

• sam

weet je wat ik nou echt niet te geloven vind?

vm is juist elkaar accepteren, respecteren, gelijkwaardig zijn, elkaar in de waarde laten en zo meer, zonder gelijk te hoeven zijn van mening, overtuiging en geloof.

ik lees hier niets anders dan elkaar afkraken bij het leven, de 1 doet het in “gewone taal” de ander “politiek correct”, een discussie voeren over verschillende standpunten, prima, tuurlijk, doen…. leer van elkaar en groei in je “bewust zijn”. maar alstublieft zeg, laat elkaar in waarde. welk taalgebruik dan ook, het blijft elkaar de grond in trappen, en dat onder de noemer vm??

sorry hoor, ………. dan hoef je het ook niet raar te vinden dat er “rare verhalen en ideeen” de ronde doen.

• Dennis

Beste Sam,

Helaas is het niet anders, veel mensen die op dit “prikbord” reageren hebben niets met de Vrijmetselarij te maken en zijn er ook niet in ge-interesseerd, zij proberen alleen maar “grappig” of beledigend te zijn in de hoop dat anderen op hen reageren.

Bij sommige van de gestelde vragen staan reacties die absoluut nergens op slaan, dat ben ik volledig met U eens, er zijn echter ook diverse personen die redelijk reageren.

Plaats gerust een vraag of een stelling en wacht de reacties af.

Probeer het kaf van het koren te scheiden en geniet van het positieve, er is vandaag de dag al genoeg negativiteit.

Groetjes,

Dennis

• witte kraai

klopt