Nadat ik in februari de band tussen Zwitserleven en de vrije metselaren had opgemerkt, is er opeens een nieuw logo zonder maçonnieke tekentjes.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBeste Hans,
Je denkt toch niet echt dat dat ze zo bang waren van jouw “ontdekking” dat ze daarom meteen vele duizenden Euro's gaan uitgeven voor een nieuwe huisstijl?
Bovendien; in jouw bericht van 20-02-2004 stel jij de vraag of het klopt dat er een band is tussen de VrijMij en Zwitserleven.
Ik heb niet gezien dat iemand dat bevestigd heeft, en nu stel je ineens dat jouw veronderstelling van februari de waarheid is.
Vergeet niet dat er allerlei tekens door allerlei mensen en bedrijven in logo's verwerkt worden zonder dat er een “band” tussen die bedrijven is.
Als je goed kijkt dan zie je in het logo van mijn bedrijf een paraplu; dat betekent echt niet dat mijn bedrijf en een bepaalde verzekeringsmaatschappij iets met elkaar te maken hebben!
Als je ergens iets opvalt, dan kan het nooit kwaad om dat te onderzoeken, maar probeer terughoudend te zijn met het (te) snel verbinden van conclusies aan een veronderstelling.
Groetjes,
Dennis
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?