Zijn er ook loges waar ook veel jonge mannen met de leeftijd 21 -30 bijzitten?? Als je de foto's bekijkt zijn ze allemaal oud.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBeste Bertus,
Dus wanneer er een klub mannen het prettig vindt om onder elkaar te zijn en te praten over voor hen belangrijke zaken, zijn het gelijk allemaal homo's. Ik heb meer erotiek onder mannen in de amateurvoetballerij, toch een sport voor ‘echte mannen’, gezien dan ooit in de vrijmetselarij.
Waar ben je zo bang voor?
bart
Begrijp echt niet waarop ge u steunt. Op welk onderzoek, of welke ervaring? Wat is trouwens jong? En wat heeft jong met homo te maken? Je schijnt daar een link te willen leggen tussen jong en homo!
In de VM is er een minimum leeftijd voor het toetreden. Persoonlijk ken ik heel veel vrijmetselaars en heel veel loges. Ik moet mijn uiterste best doen om aan een totaal van 5 homo's te komen.
Vergrijzing is inderdaad een probleem, maar dat gaat op voor het gehele verenigingswezen. Meestal omdat de verenigingen over de houdbaarheids datum zitten.
Een aantal mensen in onze samenleving hebben een sexuele voorkeur die in onze samenlevimng wat moeilijker ligt. Bij de veelgeprezen grieken lag dat anders.
Helaas hebben de Masc. ekende VM wel meer problemen met de sexe. Ook vrouwen zijn een probleem. Maar homo,s kunnen lid worden. nietomdat ze homo zijn, maar omdat ze mens zijn en willen mee denken en praten.
Indien het hun ging om de catalogus waarden, dan konden ze beter lid worden bij de sport clubs zoals de voetbal en basketbal of zo. lekker gezamelijk douchen!
Bij de VM wordt helaas niet gezamelijk gedoucht.
vr gr
Bob Bakker
Wat een geraaskal;
Op deze legitieme vraag dient een legitiem antwoord. dhr. Steigerpijp kan zijn braaksel ook op een persoonlijk blog plaatsen, eens kijken of hij wat zinvols heeft te melden…
Inderdaad, verenigingen zijn omgekeerd evenredig met de mate van economische activiteit; naar mate mensen meer tijd spenderen aan het werken voor hun Euri's, is er minder tijd voor het verenigings leven.
Ik ken ook een vereniging die zijn voorspoed heeft te danken aan mensen met tijd en geen geld.
OK; Veel loge's doen niets aan promotie, dit is een heikel punt.
Hierdoor verouderd het leden bestand, en sterft zelfs uit.
Een enkele loge die dat wel doet, heeft in slechts een jaar tijd, reeds negen nieuwe (en serieuze) leden mogen begroeten, Alle in deze leeftijd, en (voor zover ik kan beoordelen) niet een homosexueel, als dit een punt voor uw overweging is.
Er is een bekrompen idee over promotie, terwijl duidelijk is dat er een belangstelling is, bij ook jonge mensen, om zich aan te sluiten bij een loge.
succes
sluit me geheel bij de laatste spreker aan!
onterechte angst voor kandiaten, de buitenwereld, andere vormen van vrijmetselarij enz enz, angst angst angst en een ze;lf niet begrijpen van de materie weerhouden de Bbr ervan de Loges te verjongen
volkomen onterecht en als je het aanpakt? direct resultaat en heel veel Loges in NL op dit moment vol met prachtige jonge mensen !
openheid vrienden, openheid…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?